Book eller køb her

Mangler din virksomhed det helt rette sted til jeres næste arrangement?

Er I på udkig efter en hyggelig og anderledes lokation til jeres firmaarrangement, så er G.A.S.A. det helt rigtige sted. Vores rustikke omgivelser har nemlig alle faciliteterne til at skabe en indholdsrig dag, uden I skal gå på kompromis – uanset om I skal holde reception, kursus, konference eller firmafest.

 

Vi har lige godt 5000 m2, hvor I kan slå jer løs. Der er plads til både store og små arrangementer og I bestemmer selv, om I vil booke vores selskabslokale eller hele vores venue. Der kan bookes alle ugens dagen uafhængigt af vores åbningstider.

Hos os får I private omgivelser med udgang til en hyggelig terrasse, med muligheder for bl.a. egen bar, tilvalg af mad, AV-udstyr, service faciliteter, bordservering, underholdning og meget mere.

Vi glæder os til at gøre dit næste arrangement til en fantastisk oplevelse! 

 

Vi skræddersyr hele jeres dag

I har helt sikkert en masse ideer og ønsker til jeres arrangement, og vores mange faciliteter og muligheder kan skræddersys helt efter jeres behov. Nedenfor kan du læse meget mere om vores forskellige faciliteter. Har du spørgsmål eller lyst til en snak om hvad vi kan gøre for jer? Så tøv ikke med at kontakte os.

Book lokale eller venue  Bordpakker  Praktisk info  

Vi skræddersyr hele jeres dag

Se mere herunder ↓

Lidt af det vi tilbyder:

  • Mad og drikkelse efter jeres ønsker
  • Leje af borde, stole, duge og pynt
  • Egen bar
  • Tilhørende udeområde 
  • Opsætning og rengøring
  • Servering
  • AV-udstyr og teknisk afvikling kan aftales i samarbejde med AV-centeret.
  • DJ´s & artister
  • Konferencier og booking af underholdning 
  • En kapacitet på op til 1500 – 2000 personer ved leje af venue (Indendørs max 850 personer) 
  • En kapacitet på alt imellem 50-250 siddende deltagere ved leje af lokale 
  • Vi afvikler også gerne firmaarrangementer uden for vores åbningstid. 

 

 

Vi kan også danne ramme for jeres store fest

Vi kan tilbyde meget mere end et mødelokale. Så hvis I går med tanker om at stable det helt store arrangement på benene, tør vi godt at sige, at mulighederne er næsten uendelige. Her kan du læse lidt om hvad vi kan gøre for jer, så I kun skal tænke på at have det sjovt.

  • Vi klarer naturligvis opsætningen, rengøring og service.
  • I vælger selv om I vil have langborde, runde borde eller stoleopsætning i forbindelse med præsentationer.
  • Hvis I ønsker at kombinere en faglig dag med et socialt arrangement, er det heller ikke noget problem. Vi kan, med afsæt i jeres tidsplan, tilpasse rummet, hvis I eksempelvis vil afslutte et kursus med en stor middag.
  • Scene, teknik, mikrofon, projektor og tilpasset lys skal bookes via aftale med AV-centret.
  • I kan naturligvis tilkøbe mad og drikke samt servering efter ønsker og behov. Nedenfor kan I læse mere om vores bordpakker.

Vi kan altid finde en løsning på netop det I står og har i tankerne. Så skriv til os på [email protected]. Inden arrangementet holder vi et møde, så I kan se lokalerne og får en personlig snak om alle de praktiske ting.

Mad & Drikke

Vi sammensætter en menu helt ud fra jeres ønsker og behov. Vi tager naturligvis også højde for bestemte diæter og allergier, og sørger for at tilpasse serveringen alt efter om I ønsker frokost eller middag og om det skal være en let anretning eller den helt store middag med flere retter.

 

I vælger selv om det skal være:

  • Frokost
  • Buffet
  • Skræddersyet middag

 

I kan også læse mere om vores restaurant og finde inspiration i vores nuværende menu her.

Drikkelse skal der til

Det kan være svært at vælge præcist på forhånd hvad hele selskabet ønsker at drikke på dagen. Derfor tilbyder vi mulighed for fri bar eller en åben regning.

 

FRI BAR:

  • 3 timer for 350,- pr. person
  • Fri bar gælder vin, øl og vand/sodavand
  • Tilkøb til fri bar: 3 timer med 4 udvalgte drinks for 200,- pr. person
  • Efter de 3 timer kan I tilkøbe yderligere fri bar på timebasis. Det koster 100,- pr. person i timen. Ønskes drinks ligeså koster det 50,- yderligere.

 

ÅBEN REGNING:

  • I får egen bar og bartender, som sørger for at servicere i det antal timer I ønsker.
  • I beregnes kun for det I drikker.
  • Regningen får I efterfølgende, så I ikke skal tænke på andet end det sjove.

Alt det praktiske

Som du kan se, så er mulighederne mange og vi hører også meget gerne hvis I har andre forespørgsler. Nedenfor kan du læse mere om de praktiske ting i forbindelse med dit arrangement.

 

Sådan får du fat i os

Ønsker du at høre mere om booking af vores selskabslokale eller venue, eller er du klar til at booke dit næste firmaarrangement hos os? Så skriv til os på [email protected]

Hvis det ikke er det helt store arrangement, der skal bookes lige nu, kan vi også anbefale jer at svinge forbi til en fyraftensøl eller til en omgang floor shuffle sammen med kollegaerne. Du kan booke baner på forhånd lige her.

 

Betaling & aflysning

Ved booking aftaler vi hvordan I ønsker at betale for arrangementet, samt overfører depositum. Vi kan lave afregning på dagen eller lave en senderegning efter aftale.

Hvis uheldet skulle være ude og I bliver nødt til at aflyse jeres arrangement, vores handelsbetingelser og dem kan du læse her.

Aflysning sker via mail på [email protected]